tisdag 6 oktober 2009

Dans

Tisdagskvällen var precis lika ljuvlig som den alltid är <3
Lyrical var så jobbigt som det bara kan bli, Andreas beskrev de nya stegen som:
det är snurr snurr SNURR, byt ben snurra lite på d ockå, spring spring, kolla om man glömt något, eftersom man inte hade gjort d hoppar man frammåt

Om det är någon jävel som förstår d skulle de uppskattas att man fick en översättning ;)
Efter Discon så stannade jag kvar å pratade med James om mitt knä :) fick en mindre uppläxning om att jag måste vara mer försiktig he he.

Och ja, jag är snygg som få när ja dansar, strumpbyxor, korta shorts, fotbolssstrumpor(fick tyvärr ta svarta, mina vita var smutsiga :( ), och ett stort linne och glöm inte bort mitt mysiga knäskydd som luktar såhär i fterhand fruktansvärt äckligt faktiskt!

3 kommentarer:

  1. haha, du kan ju också alltid se repris på söndagarna ;) en annan avkoppling haha :D

    och btw, GREYS ÄGER! :O har redan kommit till 4 avsnittet :P haha, såååå braaa!!!

    SvaraRadera
  2. haha OMG, you're in for a treeat :)))
    de sista avsnitten är helt.. AAAHHH!!

    första avsnitten också :P haha!

    SvaraRadera
  3. haha jag förstår dig EXAKT! :P
    jag blir alltid lika nervös och exalterad när något spoännande händer.. vilket är typ hela tiden xD haha!

    SvaraRadera